lite längt...

    2008-11-19 / 04:36:31 Publicerat i Allmänt  


tänkte bara skriva lite snabbt om lite längt som kommer inom den närmsta tiden...
ni vet när man verkligen längtar till nånting och man vet att det kommer bli så skoj eller mysigt...eller båda! =)

19/11 - heldag med moster maulin och älsklingsmorfis!

21/11 - ut och festa med jobbet, gullelotta och förhoppningsvis sötapan oxå

30/11 - julpyssel i hällevik, träffa släktfolket från bromölla som jag träffar aalldeles för sällan

6/12 - fösslefest i linköping - träffa daniela, vet inte hur många år sen det va nu...

7/12 - ev åka till göteborg och träffa mille


sen är det jobb jobb jobb som gäller resten av december...men det gör inget, är van! =)



Kommentarer
Postat av: Jennie

ahahahah jag är verkligen ingen husmor. jag måste ju ha något o äta o eftersom jag inte gärna äter vanligt bröd så att säga så får jag baka mina förbannade frallor haha =)

2008-11-19 @ 06:55:04
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du som säger att du aldrig gör nåt skoj... kolla listan, hur mycket som helst roliga saker framför dig ju....

Kram

2008-11-19 @ 20:07:17
URL: http://happylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0