lille nattsuddare där

    2008-11-19 / 04:01:08 Publicerat i Allmänt  


jadu...

då sitter man här igen...

klockan är snart fyra...

yaaay!

jag har precis hållt syrran sällskap till jobbet...det borde väl ge några pluspoäng på karmakontot?

är pigg som en lärka, råka sova exakt heeela dan...
va inte alls meningen, men kroppen behövde tydligen det....för jag mår mycket bättre nu... =)

nä...nu har jag suttit vid datorn alldeles för mycket inatt...
får väl gå och städa eller nåt så här ser någorlunda fint ut när morfis å maulin kommer om några timmar...

wiiie!!!






 tänkte på en sak...det är ändå en hel del som läser min blogg nu varje dag...
varför är det så få som kommenterar?
är det för att man skriver om så ointressanta saker eller för att folk inte vågar eller för att folk saknar hyfs eller vad? =)  hade varit kul att iallafall få svar på det...




Kommentarer
Postat av: Roger

jag tycker det är väldigt kul att se hur ditt liv ser ut, men allt tjat om hur du ser ut är en aning trist faktiskt, jag tycker du är väldigt söt, o har nåt.. "jag kan göra vad jag vill o komma undan med det" i blicken.. förutom det så gillar jag skarpt dina fulingar ;)

2008-11-20 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0