i look and feel like a fuckface

    2008-11-20 / 15:41:40 Publicerat i Allmänt  

jag vet inte vad jag ska säga utan att gnälla
men shiiit vad trött jag är...

jag lyckades få en timmes sömn pga en insomningstablett...
men så fort den sluta verka så vakna jag igen och bara låg i sängen och lyssnade till detta ljuvliga ljudet:








vetikatten va dom gör...slipar kanske?
låter som fan gör det och nu har det gått lite väl lång tid utan sömn för att jag ska må bra... :(



ögonen är svullna och det ser ut som jag supit i tre år...jag som inte druckit på år och dar..orättvist!




eller vad säger ni?
man har ju sett bättre ut...


nu ska jag fixa ihop hyllan jag köpte på ikea igår sen dra till poul...



wish me luck!!


Kommentarer
Postat av: Martin

Tycker syn om dig gumman, önskar jag kunde göra nåt:)

2008-11-20 @ 16:41:06
URL: http://hove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0