helgen

    2008-11-18 / 00:35:33 Publicerat i Allmänt  


helgen började med att jag jobbade fredagkväll...hade faktiskt riktigt skoj...
men det va ute i bunkeflo, så tog därifrån bussen till centralen och sen tåget till bromölla =)



sen hämtade olof upp mej på stationen och vi åkte hem till honom...
där blev det skitsnack halva natten som vanligt... =)

sen blev jag väckt av ljuvliga lasse stefanz...på högsta volym!!!
vi åt lyxfrukost tills magarna stod rätt ut...
prinskorv, ägg, frallor från bageriet, rostbiff, yoggi osv osv
men gott va det! =)


sen fick jag sitta och vänta på olof en halv evighet...



varför ska män alltid ta sån lång tid i duschen??


passade på att ta en bild på skåpet som jag älskar, som jag sagt sen första stund att det ska jag ha när olof dör! :D



dock utan den fula antennsladden :P


sen bar det av mot julmässan i huseby!

vi kom dit rätt sent tydligen för vi fick ställa bilen sjukt långt bort...
men vem har dött av en liten promenad?




på mässan hade dom fina dildoljus =)




och massa segt folk...




tur man inte har såna här maskiner längre...
då hade det inte blivit många fulingar gjorda..




vi käkade lite vildsvin i pitabröd, som luktade godare än va det smakade...




sen begav vi oss hem...
olof besviken för han inte hittade tomtar som passade och jag fryste och gnällde som aldrig förr! =)



men allt som allt så va det en mysig helg...
inte var dag man hälsar på gamle gubben! :P


lägger upp fler bilder imorgon, måste ju visa det jag köpte oxå....





Kommentarer
Postat av: Caroline

Aaaahahaha Lazze Stefans... Jisses stackars dig!! =) Men frukosten lät ju smaskig! =) Och dom där dildoljusen såg ju coola ut... köpte du inga?? blink Vildsvin?? Blääää.... usch jag ryyyyser haha

2008-11-18 @ 01:27:54
URL: http://kcalorin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0