härliga måndag

    2008-11-24 / 16:54:35 Publicerat i Allmänt  

jag kan knappt förstå det själv, men jag sov till halv två idag! somna iofs inte förrän fyra...
men ändå...
va ledig är ju hur skönt som helst! =)

jag har bara myst omkring här hemma i mina mjukisbrallor men nu ska jag stäääda...
och hinner jag så ska jag möblera om lite oxå...
känns som det alltid sett likadant ut här hemma...
behövs förändring känner jag...både här hemma och i mitt huvud...




jag beställde nyss hem en liten julklapp till mej själv..ooops!
men jag kommer lukta gott iallafall  ;)








Kommentarer
Postat av: Caroline

Oooo lukti lukti.... skulle oxå behöva lite förändringar... på många plan... suck.

2008-11-28 @ 20:25:49
URL: http://kcalorin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0