sofie surar igen

    2008-05-22 / 05:16:18 Publicerat i Allmänt  

då var det dax igen...surdax...jag jobbade 7-15.30 igår, en dag full med bajs och kräk...whoopidoo!  sen hade jag massa ärenden att fixa, bla apoteket...så jag cyklade från limhamn till apoteket på södervärn, fick nr 320, dom va på 294 dom sex, sju minuter jag pallade stanna kvar...nej tack! jag skulle ändå ut till värnhem till piercaren så jag tänkte ta apoteket där istället... jag pallade inte cykla gamla tråkiga vägen så jag tänkte ta en genväg...trodde jag...hamna mitt ute i rosengård!? två gånger!! wtf?!  mitt lokalsinne suger...

tog en bra stund innan jag hitta rätt, kom till piercaren helt varm och svettig, va ju soligt ute...stackars honom! =)  byte en stav sen tänkte jag dra till apoteket men neeej då...där va det stängt pga ombyggnad...wiiie! bara till att sätta sej på cykeln igen, rätt genom stan mitt i rusningstrafik...mysigt....

stack till hemköp för att hämta ut tre paket (parfym, skor och shampoo) när jag kom ut därifrån hade nån jävel fuckat min cykelkorg, den va helt platt!! fick inte ens ner väskan...varför? den andra korgen blev ju snodd i helgen...är det nån som inte vill att jag ska ha nån korg? verkar nästan så...  jag va helt slut när jag kom hem, speciellt i fötterna, inte smart att ha höga skor när man har massa att uträtta.... :(

hoppas det blir bättre idag...men tror inte det....ska jobba 7-21.... :/  men imorgon är jag leeedig!! ska städa och baka hela dan! ska va en riktig bulltant!  hehe!  nä...in i duschen så jag får nåt vettigt gjort...har suttit uppe sen fyra nu..kan inte sova... :(

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okej, det visste jag inte att alla böcker hänger ihop.. Men jag har inte pengar eller ork att få tag i alla, tror jag klarar det bra utan dom andra ändå, men tack för tipset!

2008-05-22 @ 06:52:43
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Carro

haha nää för att jag har förstört mitt hår.. jag fick för mig att klippa luggen själv.. och den kommer en frisör aldrig få rätt på.. hahaha suck jag ser för jävlig ut :(

2008-05-22 @ 10:35:17
URL: http://bure.blogg.se
Postat av: Carro

haha.. jag har inte råd att gå till frissan :p ja jag får väl sätta upp den eller något..

du jag har fått en nyt tid till studion.. den 30 fredag kvart över 12. hoppas du kan?

2008-05-22 @ 11:16:31
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0