då va det över...

    2008-05-26 / 12:11:44 Publicerat i Allmänt  

då va det över för denna gången...min födelsedag...jag hade faktiskt en riktigt trevlig helg fastän det inte blev som planerat...

i fredags va det meningen att jag skulle städa och baka hela dan..men jag sov hos älsklingen så va hemma rätt sent, satt mej såklart vid datorn när jag kom hem sen skickade en polare från jobbet och fråga om jag inte ville ut på stan, det va ju så underbart väder...hon hade sin lille söta son med sej...sååå go!! =)  det slutade med att vi hamna på möllan och åt middag och drack öl...sen följde dom med hem och hjälpte mej städa...sååå gulligt! tack lotta och viktor!!
klockan va väl fem eller sex på kvällen när jag började städa och första plåten med bullar kom ur ugnen runt elva, tolv på natten...men goda blev dom! ;)

lördagen började med att jag ställt klockan på sex för att hinna med den sista städningen innan familjen skulle komma...jag hann precis! =)  skyndade till och med extra för att hinna göra kladdkakemuffins med kinapuffar innan dom ringde på dörren...hihi! kalaset va lyckat! massa goda kakor och tårta, mycket skratt och trevligt sällskap! min familj är knasig men bäst! =) har tyvärr bara en bild att visa för min kamera är paj...blixten har sitt egna lilla liv så alla bilder blir nästan helt vita..måååste lämna in den snart....så älsklingen tog en på mej och morfis....ursäkta att man ser ut som en mupp....va trött som en lus... ;)
fick massa fina blommor (som jag inte kan ta bilder på..buuhuu), pengar och wii av älsklingen! :D  han är bäst!



på kvällen skulle jag haft fest, men det va flera som fick förhinder så jag ställde in allt istället, kände mej inte värst pigg på det heller för jag hade en huvudvärk som hette duga... får ta igen det lite senare i sommar...så jag och älsklingen hyrde film och hämtade pizza på pizza hut! =) inte så nyttigt men goooott....hihi!

sen i går, söndag, min födelsedag!! spenderades ute...på stan...med shopping!!!  hihi! kom hem med en ny mus till datorn, ett par skor, en rosa hoodie, en grå/vit tröja, ett gult linne, vadd, knappar, svart bolero och wii fit...

Kommentarer
Postat av: MATILDA

söt bild :D

2008-05-26 @ 14:22:35
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0