bra dag

    2008-05-08 / 22:25:02 Publicerat i Allmänt  

trots att jag jobbat 7.00-21.00 idag har det varit en braa dag...fint väder, fixat biljetterna till takida, fått en cykel (!), fixat så jag är ledig imorgon och när jag kom hem hade jag fått en avi så det blir pakethämtning imorgon.... åh! höll på att glömma, fick ett vykort från morfis idag oxå...han är bara så bäst!! vi skickar ju fula/söta/roliga vykort till varandra hur ofta som helst...


image182




imorgon står det många saker på listan, fastän jag är ledig...
1. lämna nya cykeln på lagning (punktering på bakdäcket)
2. hämta ut paket
3. åka till poul och byta staven i örat
4. skicka kort till morfis
5. stäääda
6. njuta av fina vädret
7. fixa grejer med skolan
8. ev lämna in min mobil som är helt muppig
9. hämta ut och betala biljetterna
10. köpa lysen och korg till cykeln


Kommentarer
Postat av: Bella

Ja jag gillar också färgen i hallen :) Den va lite svår att vänja sig vid bara ...

2008-05-09 @ 09:55:30
URL: http://blingis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0