varför?

    2008-03-23 / 22:12:28 Publicerat i Allmänt  

varför drömmer man så konstigt ibland? inatt drömde jag att min älskling skulle döda mej...han var riktigt förbannad och jagade mej...jisses...vaknade hur många gånger som helst och varje gång tittade jag på älsklingen som låg och sov lugnt intill och blev ännu räddare...skumt... haha!

det var riktigt tungt att jobba idag, mest för att vi va underbemannade som vanligt, men oxå för att det alltid blåser så sjukt mycket i denna staden...men tänkte hela tiden på hur skönt det ska bli att va ledig imorgon, bara ta det lugnt och göra vad man vill...framför allt sova ut...men icke sa nicke! ska jobba 7-17 imorgon, alltså gå upp klockan fem!!    wiiiiiie!!!   fuck off! nu går jag å lägger mej....ciao




Kommentarer
Postat av: Jenny

typ samma färg som carro? pillar nog ihop en imorgon,skicka din emailoch lösenord somkommentar (den syns inte för jag måste godkänna kommentarerna) och bilderna så fixar jag ihop något imorgon omjag hinner =) fan va nice, jag funderade mycket på gbg för några veckor sedan dom sparkar ju bara en massa barnskötare här så det är ju ingen framtid här :( japp jag har kontakt med malin o janni o mia o dommen jag har inte pratat medmalino janni på ett tag nu. :(

2008-03-23 @ 22:41:49
URL: http://ladyjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0