punktmissbruk?

    2008-03-25 / 10:51:54 Publicerat i Allmänt  

en hel dag...slippa jobba....bara ta det lugnt!  gött!!    fast vad gör man då? jo...man går upp sju för att fixa med tvätten...sen va det lönlöst att somna om...gick inte...kul...känns rätt onödigt att gå upp tidigt när man för en gång skull kan sova...men men...

har kommit på att jag vill lära mej photoshopa...men jag kan bara inte...jag är värdelös!!  önskar jag kände en datanörd just nu som kunde hjälpa mej... :(

en annan sak jag kommit på att jag verkligen missbrukar punkter...men det känns så skönt att trycka på den tangenten...vet inte varför, det bara är så...men ska försöka bättra mej på den punkten!  ;) ha ha!

har massor på listan som måste göras idag...undrar om jag får allt gjort...hmm...nä, inte om jag sitter här...så hejdå så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0