bajs-dag....

    2008-03-01 / 10:13:19 Publicerat i Allmänt  
haha! det skulle bli en sån bra dag idag...sova lääänge tills man vaknar utvilad och pigg, ut på stan och shoppa lite sen cykla ut till limhamn och jobba ikväll...

men nu sitter man här...trött och jävlig för man vakna alldeles för tidigt av att jag råka lägga mej på höger öra....ajajaj!! det spöregnar ute så jag känner inte alls för att gå ut och känner ännu mindre för att sätta mej på cyklen och cykla över sex kilometer ut till jobbet...bläää....såhär ser det ut utanför mitt fönster:

image72image73

image74

hitta förresten en bild av min hand som älsklingen hade kladdat på häromkvällen när vi satt och dumma oss framför teven...tyckte det va lite sött! ;)

image71

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tråkväder!

2008-03-01 @ 10:32:14
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Carro

oh vad gulligt :)

2008-03-01 @ 12:54:59
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0