ut och sola lite kanske?

    2008-07-24 / 12:07:56 Publicerat i Allmänt  

aj aj....gud va dåligt jag sovit inatt...länge men dåligt...har så ont i ryggen och benen...kan det va träningsvärk eller börjar jag bara bli gammal? haha! skitsamma...

jag vill ut i solen...vill ligga och njuta i solen....men vill inte njuta själv...inge kul och sola själv...dagens i-landsproblem?
ska nog gå och se om jag hittar min bikini i garderoben...tyckte jag såg den innan när jag rota runt där...kan ju inte säga att den är använd särskilt ofta...bikinin alltså.. :P

Kommentarer
Postat av: MAdde

HAde jag inte jobbat så hade jag lätt gått ut i solen och lagt mig....

2008-07-24 @ 12:15:27
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0