kul väder... :/

    2008-07-19 / 18:12:18 Publicerat i Allmänt  

idag har jag sovit som en prinsessa! =) kanske beror det på det lilla vita piller jag stoppa i munnen eller kanske beror det på att det regnar som bara den ute....regn = sovväder! hur som helst...hoppas det blir en repris imorgon!

man har inget liv när man jobbar natt...jag har iallafall inte det...kommer till jobbet vid åtta på kvällen, hemma igen åtta på morgonen, jag kollar lite mail och ligger och läser en stund innan jag somnar...sover till elva, går upp en liten runda sen dyker jag ner i den goa varma sängen igen och sover några timmar till...sen när man vaknat till liv tar det en stund innan man blivit människa igen, sen har man typ två timmar på sej att fixa mat och allt annat innan det är dax för jobb igen....yay!

men nu har jag bara tre nätter till sen är jag ledig ett tag...längtar!! har redan massa grejer på listan som ska göras...




Kommentarer
Postat av: Jennie

det va riktigt tråkigt :(

2008-07-20 @ 11:54:32
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Carro

jag längtar tills du e ledig :D

2008-07-21 @ 11:48:43
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0