konsert! =)

    2008-07-31 / 22:28:09 Publicerat i Allmänt  

då har man varit och sett takida...igen...för fjärde gången... =)  men dom va faktiskt inte lika bra denna gången...sjukt försenat och inte alls lika bra stämning när det är utomhus...

jag och syrran mötte upp sara och henne polare...va riktigt trevligt faktiskt...fastän syrran va tvungen att åka hem till karlshamn efter tre låtar... :P hade velat stanna och sett hardcore superstar oxå men ingen annan ville och jag är en mes som inte vill stå själv....



på väg till konserten



linda och sara



takida



varför ser jag alltid ut som ett troll?








Kommentarer
Postat av: Caroline

Troll?? Jag tycker du e så sööööt hihi! Nä men allvar.. troll?? Njaa, då får du nog skaffa glasses ;P Kramis!

2008-07-31 @ 23:11:30
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: David

Det trista med Takida är ju att dom var mycket bättre innan dom fick skivkontrakt. Har du inte hört dom fem demos dom släppte innan dom blev "upptäckta" så är det något jag varmt kan rekommendera.

2011-12-21 @ 23:27:01
URL: http://parlplattor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0