knull i öronen

    2008-07-26 / 07:43:28 Publicerat i Allmänt  

så...då va man hemma efter en natts slitande...eller nää....haha! har haft så roligt inatt! både jag och yvonne va trötta, slitna och framför allt fnittriga! ingen bra kombination! :D  

har garvat så jag har ont i magen nu...för det första så fungerade inga av larmtelefonerna till natten...så vi hade det lugnt och skönt ;) en av dom jobbigaste ligger för döden och springtanten sov...gött! =)  så vi spelade vem vill bli miljonär och kollade barnprogram...fy va lättroad man kan va, men ack så kul!! =)


mindre roligt är att komma hem och upptäcka att grannen där uppe är barnfri...vilket betyder att han och hans betydligt yngre tjej kan leka vuxenlekar....my oh my!  men dom är nog klara snart för hon skriker som en stucken gris just nu....brukar betyda slutet....för en stund iallafall...men på det stunden ska jag nog hinna somna....


ses senare!! natti!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men gode gud!! Är det så lyhört där?? Haha. Springtanten.. e det E på blå eller beige det? =) Kan aldrig tänka mig att det är E som i WÄÄÄÄÄ när man öppnar hennes dörr haha. Vem som ligger för döden har jag ingen aning om. Men låter läskigt!! =(



Nä jag får väl sätta fart här. Ska snart iväg ju. Kl. är 08:55. Och inatt har inte varit nån rolig natt kan jag säga!! =/ Kul att ni gillade mina pajer förresten =D Wihiiii!



Kram

2008-07-26 @ 08:56:08
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Caroline

Haha... var den så mäktig? =) Det var gott men jag orkade inte äta upp allt. Jag är en sån som fullkomligt ööööser upp mat när jag e hungrig sen får jag slänga hälften =/ Men men... vad har du hittat på idag då??

2008-07-26 @ 19:31:38
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0