hemma igen

    2008-07-25 / 14:50:13 Publicerat i Allmänt  

då va man hemma igen...oj! oj! oj! va ont jag har i mina fötter...helt sjukt...jag kan fan få skoskav av att gå barfota.. :(



en liten stund efter att jag väckt carro så stack vi till ikea...jag har nog aldrig kommit ut därifrån så billigt innan! :D  348 kr!! helt sjukt...haha! ändå så blev det 6 kaffekoppar, 6 skålar, 6 glas, glödlampor till mina lampor i sovrummet, en datorbräda och en stekpanna :D   kommer bilder här nere....och en på lata carro som slängde sej i första bästa säng! ;)   var såååå sugen på att köpa det påslakanet som är i den sängen...och nu ångrar jag mej att jag inte köpte det....nån som har lust att köra ut mej igen så jag kan köpa? :P












Kommentarer
Postat av: Carro

latpåse :p myyyyys

2008-07-25 @ 14:56:40
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0