hänt så mycket...

    2008-07-08 / 22:42:38 Publicerat i Allmänt  

det har hänt så mycket sen sist...jag orkar inte skriva om det...gör för ont....så jag tar bara det positiva....lugnt va?



helgen va jätterolig...ur festsynpunkt iallafall....först fest hos caroline i fredes...hon har såååå fin lägenhet...jag är så avundsjuk, vill oxå ha nytt....sen blev det utgång...KB =)



sen va det dax igen i lördes...i svedala av alla ställen...va inte alls på humör för det...svedala liksom, värsta hålan...men oj oj va kul det va! =)  vi drack, vi dansa, vi snacka massa skit! det måste vi banne mej göra om!

igår fick jag dra från jobbet tidigt, fick en akuttid på vårdcentralen för mitt öga inte blivit bättre...där fick jag remiss till ögonmottagningen på UMAS för mitt öga inte såg bra ut alls och läkar-ola inte kunde veta vad det va...lite shopping på stan med mamma sen lunch i folketspark innan det bar av till UMAS...där fick jag reda på att det va en kraftig ögoninflammation plus att han tyckte det såg ut som allergi oxå för att det va svullet runt hornhinnan...så nu är det antibiotikadroppar och allergidroppar fem gånger om dan den kommande veckan =) och det ser redan mycket bättre ut! yaay!  

men jag har blivit dunderförkyld..och det är iinte kul när man är gnällig som en kille...men det får gå...hihi!

mamma ville förresten kolla på allsången innan...jag vägrade så jag sydde två nya fulingar...kommer bilder imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

haha du e go gumman ! jag är iallafall glad att du hade roligt, för det hade jag !! o vi ska ha lika roligt på lördag för då kommer det änu mer folk dit o änu fler grabbs att glo på :D haha krya på dig gumman!

2008-07-08 @ 23:58:37
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0