den är kvar

    2008-07-25 / 09:29:43 Publicerat i Allmänt  

oskulden är kvar! =)  det blev inget badande...det blev bowling istället med denniz och tilly...va riktigt skoj! fast jag va sjukt kass! det märktes inte alls att jag spelat en miljon gånger i bromölla...fast jag hade redan lovat på vägen dit att jag skulle förlora för jag va minst tävlingsmänniska av oss fyra! =) det roligaste va att carro vann över denniz med två poäng...det kunde han inte ta riktigt...haha! sucker!!!



carro ligger inne i gästrummet just nu och snarkar...ska nog ta och väcka henne snart, vi ska ut till ikea...yaay!! sen måste jag nog försöka sova lite...ska börja jobba inatt och sen fem nätter framåt...vill inte! har varit så skönt att va ledig ett tag nu...har vant mej vid det! =) 

Kommentarer
Postat av: Carro

vi får ta din oskuld en annan dag :D

2008-07-25 @ 13:59:50
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0