wiiie!!

    2008-01-18 / 13:00:13 Publicerat i Allmänt  

gud va kul det ska bli! =)   läste precis lite nyheter på expressen.se....tydligen ska det bli storm...snart...och jag ska jobba UTE idag 15.00-23.30.....kul, väldigt kul om jag får säga det själv....

sen ringde dom från mitt gamla jobb  och fråga om jag kunde jobba på söndag. Sa nej för jag ska redan jobba 16.30-21...enda dagen jag och älsklingen har att mysa tillsammans denna veckan iom att vi jobbar som vi gör...men dumma jag sa: Javisst!! så nu ska jag jobba 7-21 istället på söndag...jag är sååå dum i huvudet ibland.. :/ varför är det så svårt att säga nej ibland?   jisses...jag måste skaffa mej ett liv snart....inge kul när man aldrig har tid för det man verkligen vill göra... :(

Kommentarer
Postat av: Carro

aaaw stackars sofie .

känns det bättre nu ? :D

2008-01-18 @ 18:10:36
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0