saknar!!

    2008-01-30 / 05:37:13 Publicerat i Allmänt  

kan inte hjälpa det...jag saknar NRJ in the morning... :/  måste va några muppar som bestämt att det skulle läggas ner...vad ska jag nu lyssna på när jag gör mej i ordning till jobb?



blää!

så...nu har jag kräkt av mej! =)  fick nya vantar hemskickade igår från mamma!  lila tumvantar! hihi!   har hur många som helst nu! =)   

oj...klockan är mycket...får stressa till jobbet snart...jobbar till fyra idag sen hoppas jag att jag hinner till stan innan olof kommer...(min låtsaspappa) måste hitta nån bra present till imorgon...han fyller år och vill inte va kvar i tråk-bromölla så han rymmer till malmö! haha! skulle fixat tårta igår men såklart glömde jag det så hoppas det inte är försent idag...jeje..just det, stressa va det....hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0