vill ha måndag nuuu!!

    2008-02-29 / 15:55:40 Publicerat i Allmänt  

satt hemma hos en dam idag på jobbet och läste tidningen...counting crows ska komma till köpenhamn i sommar!! vill vill vill vill se!! hihi!

så på måndag vet jag en som ska sätta sej vid datorn och beställa biljetter, för dom släpps då... =)
ska dit med brallan! ;)   hon är lika frälst i dom som jag...hihi!

image68



va bara det jag ville...måste fortsätta jobba nu...ciao!




psst...förresten fått tillbaks mitt glada humör och allt ser ljust ut igen....hihi!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh guillar du oxå Counting Crows??? Gillar du Foo Fighters osse?? blink =)

2008-07-20 @ 15:24:48
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0