trött i själen...

    2008-02-02 / 03:55:35 Publicerat i Allmänt  

jag måste banne mej hitta mej nåt annat jobb...är så trött på att gå på samma gamla ställe, med samma skitsnack bland personalen....folk man trodde va ens vännen snackar bakom ryggen på en och dom gamla är bara sååå jobbiga....förstår nu när dom säger att man bara ska jobba med dementa i fyra år sen byta yrke....sex år tror jag det är för mej nu...bläää....alla bara gnäller...torka skit och byta pisseblöjor...sura skrikiga tanter som vägrar ta sin medicin...behöver nåt annat...men vad? inte så lätt att bara hitta nåt sådär...någon som har nåt över? =)

Kommentarer
Postat av: Carro

du kan komma o jobba med mig i oxie det e verligen guld värd :)

2008-02-02 @ 17:28:57
URL: http://bure.blogg.se
Postat av: Caroline

Hehe tror jag vet vem du menar med "sura skrikiga tanter som vägrar ta sin medicin"... finns en på min avdelning haha. Men det kan nog stämma ja.. att jobba med dementa i fyra år annars kanske man blir likadan själv?? =)

2008-07-20 @ 13:08:35
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0