stresshelg & tungkryll

    2008-02-09 / 08:34:53 Publicerat i Allmänt  

jahopp...har väl inte hänt så mycket...jobba till åtta igår, stack inom solariet innan jag kom hem, mys med älsklingen framför teven sen blev det sängen och nu sitter man här igen innan jobbet...har 10-21 idag...kul...blir väl direkt i säng ikväll för imorgon har jag 9-20 sen ta tåget till bromölla...ska till tandläkaren på måndag. wiiie! min förra hängde sej så jag vet inte om den jag får nu är bra...säger den för jag vet inte om det är en kvinna eller man för det va ett sånt namn som kryllar sej på tungan när man försöker säga det...


image41

nä.....in i duschen och skynda iväg...ha en bra helg allihopa! hoppar er blir roligare än min! ;)

Kommentarer
Postat av: Mats

Varför inte gå hos tandläkaren i Malmö??

2008-02-09 @ 14:33:50
Postat av: sofie

mats, för att malmö suger! :P
nää...men det känns som en bra ursäkt att hälsa på familjen oxå....inte säkert det blir av annars... ;)

2008-02-09 @ 15:30:54
URL: http://bolli.blogg.se
Postat av: Caroline

VA haha?! Hängde sig din tandläkare??? Men shit!! Ursäkta jag skrev haha men det verkade så crazy! Gå på tandläkarhögskolan... dom tar halva priset på allt! Kan berätta nästa gång vi ses =)

2008-07-20 @ 13:19:32
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0