ser jag ut som bob the builder??

    2008-02-13 / 10:44:55 Publicerat i Allmänt  

kanske bara för att jag är kinkig idag och ska jobba hela kvällen.... men måste få gnälla lite...
vaktmästaren kom för att fixa lite grejer, bla stopp i vasken, en kontakt i taket som trillat ner och sätta upp en persienn...det fixade han rätt bra...men...han skulle även fixa mina köksluckor som är fuuuula!! dom är gamla, nåt gammalt lim har släppt så dom delar sej och en lucka har t.o.m trillat ner!! min moster (är hennes lgh egentligen) har blivit lovad för hundra år sen att det skulle bli nya luckor...men nu kom vaktisen och bara limma om på nytt...dessutom tog han bara två luckor och resten "kunde jag väl göra själv"?  ser jag ut som nån jävla byggare bob?  betalar man inte hög hyra för att sånt ska ingå? jag har varken tid eller lust att stå och limma fula gamla luckor... damn it!!!

image49

image50



så...nu har jag gnällt av mej lite...tack! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

haha snyggt :)

2008-02-13 @ 20:01:44
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0