lite roligt faktiskt...

    2008-02-05 / 13:25:37 Publicerat i Allmänt  

sitter just nu med färg i håret....hoppas det blir bra! =)  satte på teven och det är Robins på ettan...ett inslag va att han ville va med i packat & klart, men att budgeten va lite tajt så istället för att åka till australien så fick han åka till eslöv...visst, jättekul...men...har dom inte ens råd att åka till eslöv?! för iallafall när han står vid en busshållsplats så är han ute på limhamn....hehe! kommer ihåg för ett tag sen när jag åkte till jobbet så satt han med sina kameragubbar och hoppade av på "min" hållplats... =)   kommer ihåg det för att det märks när det händer sånt att jag kommer från en liten håla..är inte alls van vid att se kända människor så jag ringde till mamma och berättade   :D

skriver mer sen....måste tvätta ur färgen nu....

hihi! känner mej faktiskt lite småstolt nu...håret blev jättebra! =) rött med lite ljusare slingor...precis som jag ville ha det...skulle skriva nåt jättebra nu men det försvann...typiskt mitt minne :/     nu drar jag till lindex och köper jacka...tjaa

Kommentarer
Postat av: Fredrik

svar: yes.. om jag lyckas.. som jag kommer att göra *ler*

2008-02-05 @ 13:27:58
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Carro

ooooh jag vill se bild ! :)

2008-02-05 @ 16:29:23
URL: http://bure.blogg.se
Postat av: Carro

haha jaaa :D

Ny mobil ? vadåförnågot skoj? :D

2008-02-05 @ 22:57:08
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0