i'm pooped

    2008-02-13 / 21:39:04 Publicerat i Allmänt  

trött trött tröött..... jisses vilken kväll det varit på jobbet....stress till tusan och på det larmar en tant hela tiden så man cyklar dit i hundranitti och när man väl kommer dit vill hon att man ska hålla henne i handen när hon skiter!? vafan!!!   är trött på detta nu...är trött på gamla människor....urk...

äsch...har säkert gått över till imorgon bitti....bara lite kinkig för att jag ska jobba varje dag denna veckan och imorgon ska jag upp fem och cykla ut till limhamn och jobba 7-19...   :/  

men jag ska egentligen inte klaga....trivs med mitt liv just nu...lyckligare än på länge faktiskt...men vem bryr sej?








godnatt

Kommentarer
Postat av: Carro

har du ring oxie än? :)
det kan ju faktiskt bli bättre :p

2008-02-13 @ 22:22:25
URL: http://bure.blogg.se
Postat av: Carro

hade ni en mysig kväll igår? :p

2008-02-15 @ 20:34:01
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0