hon gav mej blåmärke i munnen!?

    2008-02-12 / 06:36:03 Publicerat i Allmänt  

shit...jag har aldrig i hela mitt liv varit rädd för tandläkaren eller haft ångest innan jag gått dit...men nu är det ändring på det....va ju hos tandläkaren igår...eller hon va nog tandhygienist...knäpp va hon iallafall...aldrig varit med om maken...hon drog och slet i munnen på mej...hon spruta med vattenmokafjongen så jag va tvungen att blunda för att inte få det i ögonen...och hon pratade med sej själv...så gör man inte!! min förra sa b12, d15, a6 bla bla bla osv....hon här sa hela tiden: skomt, det är nåt skomt, skom tand, skomt skomt skomt....VAFAN?! konstigt att man blev rädd i stolen när hon sa att jag va skum hela tiden?? det hon mena va att jag hade tydligen ett hål som måste lagas och jag har en tid den 17 mars.....när jag kom hem såg jag att hon gett mej blåmärke på tandköttet....jävla brud...jag är rädd!!!

image43


va hemma hos lillsyrran igår oxå...hon bor i sin första egna lägenhet....i mörrum....lille vän! =) synd det är så långt dit bara...


wiie! har fått två avier...hoppas hoppas hoppas det är nya telefonen! ;)

det va nya telefonen....shit va konstigt det känns....saknar redan min rosa....haha! kommer nog ta lång tid att lära sej denna....inte bestämt mej än om jag gillar den eller ej....

Kommentarer
Postat av: Mats

Vad var det jag sa!! ;)
Du skall gå till en tandläkare i Malmö istället! Inte in nån jäkla bonna-håla! *fniss*

2008-02-12 @ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0