godnatt-apa...

    2008-02-06 / 21:05:55 Publicerat i Allmänt  

jag kan inte förstå en grej...varför ser man så ofta kändisar utan bh? jag menar, det är skitfult när man ser allt och det är inte skönt för fem öre att gå utan....är det bara jag eller? tycker det känns obehagligt som tusan att gå utan bh....  

image34


en liten bild på nya hårfärgen förresten....rött med lite ljusare slingor...kass bild men bättre än inget... =)

image35




varför flyger det ut grejer ur munnen innan man hinner tänka ibland?  just nu kallar älsklingen mej för sin lilla godnatt-apa...  :(  bara för att jag häromnatten skulle säga: snälla, ta inte på mina ben, glömt raka mej och känner mej som världens grottmänniska...istället kom det ur mej: snälla, ta inte på mina ben, glömt raka mej och känner mej som världens godnatt-apa!!   han bara what?!   varpå jag blir skitsur och snäser åt honom: JA?! VET DU INTE VAD EN GODNATT-APA ÄR ELLER??  innan jag hunnit avsluta meningen hör jag hur dumt det låter och att de va grottmänniska jag mena och trodde jag sa....så det sluta med att vi ligger i sängen och asgarvar båda två....så från och med nu är jag sofie, godnatt-apan.....dammit!!


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha apa :p

det är skönt o gå utan bh men absolut inte snyggt
du kanske inte tycker att det är skönt för att du har för stora ? :p

2008-02-07 @ 20:04:23
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0