with a big smile on my face! =)

    2008-12-10 / 04:45:06 Publicerat i Allmänt  



då va man hemma i kalla, gråa, tråkiga malmö igen!
jag har verkligen haft skoj nu när jag varit iväg
och sovit som aldrig förr, så nu är jag redo för resten av december som bjuder på en jäääkla massa jobb...

helgen började dock inge bra...
först missade jag ju bussen när jag va hos stina...

här kommer förresten lite bilder som jag tog där hemma...

söta hertta



idi amin gillade badrummet för där va varmt och skönt på golvet



en tant :P



jag dog lite grann när jag såg denna bilden på hertta som bäbis



fast hon är rätt söt som gammal tant oxå




när jag kom hem efter en lååång natt så packade jag klart väskan och gick till bussen som skulle köra ut till svävarterminalen...
men kom bussen?!
klart den inte gjorde...
jag missade bussen till linköping med fem minuter!!
så jag fick dra min väska, sjukt tunga väska, till centralen och se om där fanns någon sista minuten-biljett...
det fanns det...
som kostade massa pengar bara för att jag är fattig som en kyrkmus just nu och som va framme sent, så att jag skulle komma till daniela senare än alla andra....
men jag hade inge val så den fick det bli! =/

så jag fick snällt dra hem min tunga väska igen och ligga och sura på soffan nån timme...
vilket jag oxå gjorde :P

sen va det dax att dra till centralen igen och ta tåget till linköping!
stack dit onödigt tidigt bara för att va säker på att inte missa även tåget =)

väl framme i linköping blev jag hämtad av fredrik, som jag gick i skola tillsammans med innan jag kunde läsa och innan jag blev en liten bromöllabo, och han hade med sej jocke, en kille som tydligen hade samma kassa lokalsinne som jag och som jag ska hälsa på nästa gång jag är i kristianstad =)



sen när man kom hem till daniela och hälsat på alla som redan va där så va det dax att försöka få på ansiktet så man såg någorlunda okej ut och på med lite snygga kläder...

efter det blev det massa god bål och roliga lekar! =)
blev faktiskt positivt överraskad att jag hade så kul med tanke på att jag inte träffat nån innan, förutom daniela och fredrik då...
jag kan va rätt blyg och tråkig när jag är bland folk jag inte känner....

som på denna bilden...
måste varit innan jag kom igång :P


födelsedagsgrisen daniela! =)


fredrik
som för övrigt kommit ut
och jag visste banne mej att det va så redan när vi va små! =)



camilla, jag, marcin och massa snask =)



nisse, marcin, sofia, natalia (vet inte om det stavas så?) och daniela



jag kom att tänka på en sak som är rätt konstig egentligen...
varför är det så att om man får en komplimang av en kille så säger man typ tack, sen är det inte mer med det...
för man vet att killar säger ibland vad som helst för att man "ska säga så" eller för att dom vill ha nåt...
men när en tjej ger en komplimang, kan t.o.m va exakt samma som killen precis sa, så blir man själaglad...?!
dumt egentligen men så är det banne mej...
kom att tänka på det när vi sen gick ut till nåt uteställe, och sofia, som va på festen, berätta att hon tänkt säga en grej hela kvällen men inte vågat...
att hon tyckte mina bröst va sjukt perfekta och att hela min kropp va så snygg och proportionerlig! =)
jag blev hur glad som helst men även paff!
inte varje dag man hör sånt...
fast sen tänkte jag på att om en kille sagt samma...då hade man ju inte blivit lika glad...skumt!


patrik, camilla och en skrattande sofie



linda, camilla och jag
linda som gav mej onda blicken hela kvällen...hihi! ;)





när alla va goa och glada och visste mer om varandra än vi ville från början (p.g.a fjortisleken "jag har aldrig") så tog vi bussen in till stan...
jag skrattade så under hela resan så jag fick ont i magen :D

daniela fixade in oss alla så vi slapp betala inträde, tackar tackar!
men vad är oddsen för att man kommer in på ett ställe i linköping och det första man ser är massa folk man känner igen?
tydligen va massa folk som jag gick i gymnasiet med på besök...


det blev en hel del goa mjölkdrinkar
yummie!!


jocke och jag
snygga som tusan!
eller inte.... :P


fler än jag som vet hur man gör för att se ut som en mupp




fast här ser jag ju nästan normal ut!
förutom att jag ser gammal/sleten/trött/full ut :D
jag och anders


ett nytt försök att försöka få till en bra bild


cp-gänget myser i soffan!



cp-gänget igen


sista bilden från linköping...
visst är man vacker? ;)



när stället stängde så drog vi vidare ut på jakt efter nattamat!
det blev kebab med massa pommes =)
gottis!
sen blev det soffhäng/mys hemma hos patrik innan vi drog hem för att sova...
en riktigt lyckad kväll faktiskt, lärde känna en massa trevligt folk som jag antagligen kommer träffa snart igen! =)

jag lyckades sova till halv tre, trots att både jocke och fredrik sov på gnisslande luftmadrasser i samma rum...
jag är sjukt ljudkänslig så det förvånade mej faktiskt...
men iom jag sov så länge så blev det att slänga i sej lite mat sen dra till bussen som skulle ta mej till göteborg

och i göteborg hände en grej som gjorde mej ännu mer förvånad...
jag lyckades ta mej från där bussen släppte av mej enda hem till mille, utan att komma fel och hamna på andra sidan stan och utan att behöva fråga nån! =)
jag som lyckas gå vilse på min egen gata hemma i bromölla!
t.o.m lina va lite impad :P

men jag tänkte inte alls på att ta massa bilder för jag sov mest, så trevlig är jag att bjuda hem =)
min sömn är knas, jag sover inget alls när jag tex ska jobbar, ibland bara en, två timmar per natt..
men jag ljuger inte om det blev minst tretton timmar i snitt dessa två dagar...
men antagligen behövde kroppen det...


hittade min gamla polare mike i milles kök! =)



blev bara en bild när vi va ute på stan för det va kallt som tusan
och min mobil är svår att använda när man har tumvantar
vi gick runt och svor över att det va massa blåa ljus men nästan inga röda...
det är ju förfasen jul!!


när man är i göteborg måååste man äta sushi
varje tugga känns som en liten mini-orgasm i munnen
jag lovar!!








jag fick förresten dagens sötaste sms innan - "känner mej sofieberoende"





Kommentarer
Postat av: jocke

så jag tillhör cpgänget... ;)

Sött!! =)

2008-12-10 @ 14:33:00
Postat av: Caroline

hehe vem var det ifrån?? inte var det jag ju... hm... galna finnen??? eller jag vet... han utan namn? ler

2008-12-29 @ 21:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0