...kul jul...

    2008-12-24 / 18:58:04 Publicerat i Allmänt  


det var faktiskt inte så jobbigt eller svårt som jag trodde att fira jul själv...
jag kom hem från jobbet vid åtta imorse, somnade nästan direkt, vaknade utvilad för första gången på länge! =)
kollade på klockan - 09.10
skit oxå!
bara till att lägga sej igen och försöka somna om...
så höll jag på några gånger tills klockan blev 14.35 och jag gav upp =)

sen har jag bara flummat omkring här hemma, kollat på kalle anka, badat, gjort köttfärssås, verkligen juligt! :P
och nu är det snart dax att ta sej till jobbet igen...
20.45-14.00
känns inte alltför upphetsande om jag ska va ärlig, men det ger iallafall lite pengar, får försöka tänka så...
hoppas inte det va vinterkräkisen som va på jobbet bara, för det va inge kul att jobba inatt och jag har banne mej inte råd att va sjuk....

försökte få lite julkänsla innan idag...
lyckades väl sådär :P








Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) trevlig julaftonskväll på dig!:)

2008-12-24 @ 19:57:26
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Lasse

En söt julnissa:)

2008-12-24 @ 22:31:30
Postat av: Josefin

hehehe, men fan - tänk på allt du kan köpa sen :P

2008-12-25 @ 11:02:01
URL: http://yozefin.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag hade velat att du va tomte hos mig stället för den fula tjocka och äckliga gubben som delade ut julklappar.

2008-12-25 @ 15:43:25
Postat av: Caroline

Min lilla söta tomtemor... då bjuder du på tomtegröt på fredag då?? Så tar jag med mig jordgubbspaj med min alldeles egna hemlagade jordgubbssylt :D

2008-12-29 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0