hoppsan

    2008-12-06 / 07:58:47 Publicerat i Allmänt  

efter jobbet igår så hälsade jag på stina, världens goaste finne! =)
jag har lovat i tre evigheter att jag skulle komma och hälsa på, så det va väl på tiden nu....
det va meningen att jag skulle dit en snabbis och sen åka hem, sjukt mycket att hinna med innan resan till linköping....
men kom sofie hem? icke!
vi satt och snackade och snackade och snackade och hoppsan!! sista bussen har gått nu.......

så det va inte mycket att göra förutom att snällt vänta på att bussarna skulle börja gå igen....
som tur är har stina så goa djur, hertta the dog och idi amin som är en keeeelig kissemiss =)
jag tog en massa bilder men hinner inte lägga över dom nu...
kommer imorgon...

för nu måste jag in i duschen och sen packa det sista och ta mej till bussen...
är såå peppad på att sitta på bussen till linköping - nästan sex timmar!
yaaaay!
gissa vem som kommer va trött ikväll, eller väldigt onykter kanske? ;)
men det ska verligen bli sååå kul att träffa daniela igen, för många år sen nu...
jag fick förresten reda på att en annan apgammal polare oxå ska komma! =)
skoj skoj


förresten! finns det "vanliga uttag" på såna långfärdsbussar så man kan ha datorn med sej?
jag har noll koll på det....
men hade varit najs så man hade kunnat kolla på film så tiden gått lite snabbare....

ha en trevlig helg!
för det ska jag ha! =)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Stina, den galna finnen!! =) Hon e så ball så ball =)

2008-12-10 @ 01:04:25
URL: http://kcalorin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0