hmm...tisdag idag?

    2008-12-30 / 18:07:53 Publicerat i Allmänt  



gud va man blir vilse på dagarna när man jobbar hela tiden...
fick kolla textteve för att se vilken dag det va...

igår va jag tvungen att ringa vår käre enhetschef ang min delegering, men som vanligt va det 20 frågor :P
sen kom det: "lille lille vän, du måste ta det lugnt ibland"
jaja...har hört det nu =)
det enda som känns jobbigt är att jobba med denna dumma förkylning som vägrar ge med sej, hur länge är det nu?
en månad? minns inte...länge iallafall....
man har inte tålamodet som man har annars, man orkar inte med allt tjat och huvudet känns ovanligt tungt...
haha! skrev tomt först, kanske det oxå är... :P



sängen va för övrigt ovanligt skön idag...
varför är det så ibland?
skumt...




idag är förresten stora tvätt å städdagen!
sååå roligt!!
eller inte...försöker intala mej själv det för att det ska kännas aningen roligare...
men känns inte som jag är så lättlurad...
nya skivan med fall out boy får mej på lite bättre humör iallafall! =)


















Kommentarer
Postat av: Åsa

Gott Nytt År!!!! :)

2008-12-31 @ 16:58:50
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com
Postat av: Caroline

Coola tatoos tjejen... hade jag varit kille hade jag krävt att du slängt in en tutte eller två muhahahaha... måste ju se till att besökarna kommer åter flinar Ses på fredag =) då ska det bakas paj (hoppas jag)



Puss och Gott Nytt År!!!

2009-01-01 @ 01:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0