så typiskt mej...

    2008-08-14 / 08:26:24 Publicerat i Allmänt  

har egentligen inte ork att sitta här just nu...har varit igång sen igår morse...begravning hela dan, åka tåg sen jobba natt...yaaay!  återkommer med ett riktigt inlägg sen...med bilder å allt :P


men måste bara berätta nåt som är så typiskt mej nuförtiden....
jag kom till malmö c, skulle ta ut pengar för att köpa mat och till busspengar, neeej! har inget kort än :P 
tryckte på 200 kr...men vad händer då? det kommer ut massa 500 lappar....jag hade tydligen tryckt på 2000.....wtf?!  

jag har inte tid att gå till banken och sätta in det igen...och har jag det i plånboken kommer jag bara handla upp det på strunt....dagens i-landsproblem?


nä...sova va det....godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Carro

oooh ja det e äckligt :( har försökt få hit annelie så hon kunde sova hos mig :(

2008-08-14 @ 23:54:34
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0