lilla my?

    2008-08-15 / 01:22:08 Publicerat i Allmänt  

då sitter man på jobb igen...är så sjukt trött....sov som en prinsessa idag...läänge läänge...trodde jag....blev lite drygt sex timmar...känns nu att ögonlocken börjar bli tunga..men men...what to do?


min moster har kallat mej för lilla my några gånger under årens lopp...senast nu i onsdags...whyy??
hon säger att det är näsan och blicken...att det inte finns nån som kan se så arg ut som jag...men...jag är väl inte arg? haha! tycker inte jag ser arg ut ens när jag försöker...eller jag har missat nåt här? :P



jag va förresten hemma i bromölla oxå..."hemma"....kändes så konstigt, mostermalin frågade hur det kändes...skum! kunde inte förklara riktigt...hemma fast ändå inte....så har det inte känts dom andra gångerna jag varit uppe.....jeje...




när jag kom till jobb idag och skulle sätta in min obligatoriska pepsi max i kylen så var det en liten kompis där...varför är det så många spindlar på detta jobbet? stora är dom oxå...


Kommentarer
Postat av: Patricia

spindel!!! =(

2008-08-16 @ 13:59:19
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0