gårdagen

    2008-08-20 / 16:07:13 Publicerat i Allmänt  


gud va kul jag hade igår, tack caroline! =) 


jag somnade vid halv sju imorse...sov till ett...sköönt! så nu är jag fit for fight igen! hehe!
vad landade timmarna på? 39.5?  haha! jisses...


caroline kom lite efter nio igår, jag tog nåt glas vin och hon cider, sen stack vi mot stortorget...
jag tvingade med henne att se moneybrother, iiiingen ville följa med, jag fattar inte det? sjuukt bra musik ju....till och med caroline blev lite frälst tror jag allt! ;)  


och vilken spelning det va, jag va helt lycklig i hela kroppen! haha! löjligt jag vet, men sån är jag! :P


sen när vi skulle hem ville caroline köpa munkar så vi skulle ta ut pengar....vem träffar jag inte där i kön? glenn! haha! glenn som jag gått i skola med nio år...det va sjukt kul att träffa honom igen! =)


sen mötte vi annelie och ida oxå...så vi satt och snacka med dom lite innan vi gick hem...som sagt, en väldigt lyckad kväll! :D


lite suddig kanske, men fin ändå =)




vi stod lite på sidan men det gjorde inget...





Anders Wendin





haha! bjuder på denna fullo/trötto-bilden





börjar det bli lite tjatigt nu? ;)





två mickar?





tvingade caroline att ta massa bilder för min kamera suger =)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Shit vilken doublechin man har då hahahaha. Tack själv sötis för en lyckad kväll!! Jag hade skitkul!! Och jo då... jag blev allt frälst... håller på att kolla efter album att ladda ner nu skratt



See you tonight maybe ;-) Kiss kiss

2008-08-21 @ 11:03:35
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Carro

jag älskar oxå dom !! :D hihi.. ses imorn gumman min har saknat dig !

2008-08-22 @ 00:06:18
URL: http://bure.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag fick berättat för mig om eran kväll på stan! ;) Carro hade haft skikul sa hon...o att du o jag vart lika..med tanke på tatueringar,piercing o så..hahaha..dock e inte moneybrother i min smak alls..jag gillar mera deathmetal o trash :)



Soffan igen här..liiite bakis idag..men bara lite..

Kramen..

2008-08-23 @ 18:04:22
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0