omotiverad...

    2008-04-28 / 10:13:12 Publicerat i Allmänt  
jag vet inte vad som hänt med mej...men från att vara helt besatt av att följa andras bloggar och att skriva i min egen har jag gått till att vara helt omotiverad...varje gång jag kommer in på bloggkoll så är det runt hundra nya att läsa....suck...kan det vara att jag jobbat så mycket eller att jag vantrivs som fan där nu?  är så trött på allt skitsnack...varför ska man inte kunna säga vad man tycker utan att det förvrängs och "vandrar vidare" och blir till värsta skitsnacket och det är jag som blir påhoppad? helt sjukt! jag är verkligen ingen som gillar att bråka, kan lätt ge mej femtio gånger fastän jag vet jag har rätt bara för att få lugn och ro....

kom till jobbet i lördagsmorse och blev "påhoppad" direkt...i en halvtimme blev jag utskälld efter noter...varför? det vet jag inte ens för jag fick inga konkreta svar....sjukt!! jag hatar att jobba där just nu....men men...det måste ju bli bättre nångång för jag vet att jag har ryggen fri...


idag är det städning på schemat, enda lediga dagen denna vecka...wiiie! =)  lägger nog upp lite bilder ikväll för att visa hur duktig jag är! haha! men tyvärr blir det inga före bilder.... ;)



här kommer en liten morfisbild från besöket förra veckan...

image169

Kommentarer
Postat av: » C a r r o

fan vad du har blivit grym på PS, har du det för dummies? :p skicka till dig

2008-04-28 @ 13:17:06
Postat av: Julia

Vilken söt morfar du har ^^
tack för den fina komplimangen, du kan säkert bara du vill ;)

2008-04-28 @ 15:30:06
URL: http://juliaamanda.blogg.se
Postat av: Caroline

Aww så gullig med kockmössa o allt hihi!



Är det där jag e nu som du blev utskälld?? =O HELT jävla SJUKT isf!!! =( I'm so sorry!

2008-07-20 @ 23:00:54
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0