måndag

    2008-04-21 / 09:46:38 Publicerat i Allmänt  

då va det en ny vecka igen...ska åka till morfis imorgon..ska bli såå mysigt...det är verkligen en stor nackdel med att bo så långt ifrån familjen, man får inte träffa dom så ofta man vill...lägger in en bild från förra året för den är så söt...mamma hade virkat en väska till syrran, men morfis tyckte det liknade en mössa... =)

image165


jag fick precis ett sms "hemifrån", en favvotant från mitt förra jobb somnade in inatt...lille vän...vi hade alltid så kul på nätterna, jag jobbade natt och va polare med hennes barnbarn, hon fick för sej att vi va tillsammans och va alltid extra glad när det va jag som jobbade...haha! lille söta tanten...

nä...nu måste jag slänga mej i duschen så jag blir människa igen! ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Jaa, usch det är inte kul.. Tack :)

Åh, cool morfar :) Morfar äger =D

2008-04-21 @ 10:12:25
URL: http://nataliieee.blogg.se
Postat av: Carro

från torpet? vem?

2008-04-21 @ 13:38:03
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0