det gjorde ont...

    2008-04-09 / 19:03:16 Publicerat i Allmänt  


vet inte varför men har inte haft lust till att blogga den senaste tiden...är jag sjuk? förmodligen! =)
liten uppdatering från helgen som var kanske?  mamma va ju här...hade sååå mysigt! =) hon kommer igen denna helgen, hoppas bara jag slipper jobba!  shoppingen resulterade i blommor till köket och sovrummet, massa strumpor, garn så mamma kan fixa lite sjalar till mej, lite grejer till badrummet, en snygg grön tröja, en tunika, ett par skor,väska att ha när man ska ut, ett par solglasögon och lite annat smått och gott! =)


image126


 

har haft det riktigt rolig på jobbet oxå den senaste tiden, förutom att jag saknar jobbet på dammfri...men dom bokar nog snart in mej igen...fast igår va det mindre kul att jobba kväll...hade varit och fått mej en brasiliansk vaxning på förmiddagen...ajaj! men fint fint blev det! haha!  


nä...nu ska jag göra lite nytta här hemma...dammsuga och sånt trams... :/


image125


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0