bajs oxå!

    2007-11-27 / 21:39:26 Publicerat i Allmänt  

Hade en så lyckad julklappsshoppingrunda idag....och ändå så sög den så enormt.... det som va lyckat va att jag hittade precis va jag letade efter! =) och lite till.....det som va mindre lyckat var att jag blev av med mitt visa-kort!!!  :, (     
var på hemköp vid triangeln för att hämta ut ett paket (nya pluggar till öronen) och dom har sån dum apparat man ska stoppa i kortet för att betala....råka glömma  kortet i  den...är ju van vid att man bara dra kortet...  kom på det när jag kom hem så jag stack direkt ner igen...hade gått högst 15 min sen jag va där...men det va redan borta...nån dum själ som ville åt mina pengar tydligen.....så det va bara till att ta sej hem fort som attan för att spärra kortet och beställa nytt....typiskt nu när det är löning och man har pengar på banken för en gång skull.... :(  känner mej som otursflickan idag.....bläää.....


Kommentarer
Postat av: Emma

åååh,fy fan vad jobbigt. men man kan ju ta ut cash! =P på banken. =) kan du shoppa ändå ju! ha en fortsatt mysig kväll! =)

2007-11-27 @ 22:08:44
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Caroline

oh men det e faktiskt typiskt malmö ! man får inte ha något för sig själv.

2007-11-28 @ 13:05:43
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0