vill sova men kan inte...

    2007-12-04 / 13:39:23 Publicerat i Allmänt  


typiskt...efter en låååång natt på jobbet bara längtade jag efter min säng...men neej då...sov till och från i fyra timmar sen va det kört...typiskt man ska jobba en natt till.... :/  saknar min älskling...tycker inte om att vara ifrån honom såhär länge...vi träffades iofs igår kväll en snabbis när vi va ute på stan å shoppade...men ändå... jag ska bjuda på mat idag, kyckling, ugnsbakade rotfrukter och god vitlökssås till det....mumma! =)   nä, hopp ner i sängen och försök sova några timmar till nu....

Kommentarer
Postat av: Caroline

kroppen blir knäpp när den helt plötsligt ska vara vaken på natten o sova på dagen förstår du väl :D

2007-12-04 @ 17:14:10
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0