jisses...

    2007-12-01 / 13:32:21 Publicerat i Allmänt  

jag va mer död än levande när jag kom hem igår kväll....jisses vilken dag....och kvällen va helt sjuk...en tant juckade mot min arm hela tiden, försökte ta mej på brösten och sitta i mitt knä, en annan gubbe skrek hela tiden och en pissade ner sin säng flera gånger och pillade på sej själv....vad är det för jobb man har?!

men men...idag är en ny dag...på schemat idag står julstädning och JULPYNTA!!! :D

återkommer senare, får lägga på några kol nu om jag ska hinna...måste bli färdig med allt så jag slipper stressa till jobbet ikväll...ska jobba natt.... :/

fick mitt visakort igår förresten...så nu slipper man va en fattigröv längre! ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

jobbade du på beige eller ? :p o lite grön kanske? haha

2007-12-01 @ 18:54:11
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0