kidnappningen!

    2011-06-04 / 22:50:57 Publicerat i Allmänt  


på kvällen när la familia hade åkt så fick jag ett sms från emma om att hon hade tråkigt och ville spela tevespel...
jomenvisst! kom du hit svarar jag
syrran och lawrence va kvar i malmö men det va inga problem...

vi skulle ses på hemköp för att fixa lite mat men vad händer när jag kommer dit?

jo...två vildingar hoppar fram och jag blir kidnappad!!






jag fick order om att sitta still och sjunga lite! :D
så det va bara till att lyda...





gullungarna hade fixad världens mysigaste picknick!!
grillspett, massa godsaker och massa god dricka! :D





nom nom nom...





det blev massa bubbelskålande! ♥





alla som känner mej vet att jag älskar smurfar så fatta min lycka när jag fick ett helt träd! :D
t.o.m transasmurfen va med!







sen när vi hade ätit blev jag ivägskickad på kissepaus medans dom skulle fixa med nånting...





kameran va full med massa skumma bilder efter det! ;)





gagge mumsade på min tårta!!





jag vågade inte gå tillbaks utan tillåtelse utan fick ringa först! =)







många skratt blev det den kvällen, trots att det börja ösregna! :D









när det blev för kallt drog vi hem till linda...
där emma bytte om till lite snyggare kläder! ;)





och vi spela Buzz!! :D





tror fia va måttligt road av tre gapiga och skrattande fjantar!





fredrik tyckte nog inte heller det va så skoj! ;)





TACK FÖR EN HELT OFÖRGLÖMLIG KVÄLL!!
NI ÄR BARA SÅÅ UNDERBARA!  ♥ ♥ ♥






Kommentarer
Postat av: Emmmaaaaaaa

Du är underbarast<3

2011-06-08 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0