bajs ger tur?!

    2010-03-28 / 05:26:28 Publicerat i Allmänt  


vem va det som kom på att man ska köpa en lott när man fått fågelskit på sej?

har fått två bajsar på mej nu på en vecka...vet inte hur många lotter jag köpt men nån vinst har jag inte sett röken av...


eller hur va det med uttrycket otur i spel, tur i kärlek?  inte sett nån tur på den fronten heller... =/









nu ska jag göra som på bilden här nere och ta lite vatten och en dubbel bamyl och traska iväg till jobbet...

hoppas ni får en underbar söndag för det ska jag ha! :D






Kommentarer
Postat av: Mir

Va? jag tror aldrig jag hört det uttrycket, att det skulle ge tur snarare något liknande om tvärt om..tror jag.

Men det är då fan vad de tycks vara duktiga på att sikta -s-

2010-03-28 @ 18:24:58
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0