föösyyyld!

    2010-06-13 / 09:10:22 Publicerat i Allmänt  

oj oj...alla som känner mej vet att jag är som en man när jag är sjuk, gnäll-gnäll-gnällig!!
jag har blivit angripen av en hemsk monsterförkylning!!

jag bara snorar och snorar och huvudet känns som att det väger 63 kg och då har jag ändå knaprat massa tabletter...

fiifan!!


måste varit för att jag endast iklädd kjol och linne fick vänta på ambulansen i nästan en timme i regn och ruskväder i torsdags... :(


va och hälsade på anders igår...
den lille stackarn!



blaaad!



djävulsfågel!



va tycks om brillorna?
dom va hur sköna som helst med inbyggd fylla! :D






Kommentarer
Postat av: Apan

Naaaw, stackars då :(

Men fattade inte riktigt det där med att du var som en man och var gnällig dock :)

Hoppas du blir frisk snart ;)



Kram

2010-06-13 @ 14:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0