äntligen uppkopplad igen!

    2010-07-15 / 14:17:26 Publicerat i Allmänt  

gud va det ska va svårt att få lite internet till datorn! :P

jag tog med mitt kontantkortsinternet denna gången, glömde ju det sist ;)
men denna gången råka jag glömma pinkoden så jag spärrade kortet...såklart!

så jag fick cykla runt som en tok i byn för att få tag i ett nytt...
lyckades tillslut! =)



nä..nu måste jag göra mej i ordning för kalas...
ska på ett dubbelkalas vid fyra...mina två älskade mostrar fyller år idag!

Grattis Malin och Bitte!!! ♥







återkommer ikväll med bilder och sånt! =)

tjaa!


Kommentarer
Postat av: apan

Ha det underbart kul och hälsa grattis från mig då ;) haha (jag kommer väl säga det personligen i framtiden kanske då ;))

2010-07-15 @ 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0