onsdag

    2010-12-08 / 14:24:46 Publicerat i Allmänt  


här kommer lite bilder från i söndags! =)







När jag hade varit och kollat läget på utställningen så va det dax för julpysselmys med familjen...

Moster Maulin va väldigt koncentrerad ;)




Bitte och Max målade en trätomte röd som blod =)





Glad Isaac! :D





Min tjusiga julpippi!





Hällevik ♥





Busungen Max





Morfis målar sin tomte och moderskeppet sitter och garvar i bakgrunden! :P







Julstämning? javisst!





Max och Robban tog en lekpaus mitt i pysslandet





Morfis och Gustaf!
Gustaf med f för det va ont om v i krigstider...
va får gubben allt ifrån? ♥





Evelina och den hemska glittergranen! :D





sötnosen dansade på bordet! ;)






Kommentarer
Postat av: apan

Hörredu.. god jul för fan :)



O hon evelina va ny på bilderna med tror jag ;)

Bra släkt ni är :)

2010-12-08 @ 15:48:36
Postat av: sofie

tss...hon har ju varit med en hel del! :P

min kusins fru..gifte sej i somras :D

2010-12-08 @ 16:00:10
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Moster Malin

Oh yes, bra släkt är vi :P

Och indeed, koncentrationen var på topp :)

kraaaaamar

2010-12-08 @ 16:35:34
Postat av: apan

ahh jag skyller på att jag är rätt trög :D

2010-12-08 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0