längtar! längtar! längtar!

    2009-05-19 / 09:02:08 Publicerat i Allmänt  


jag fyller år om mindre än en vecka!
uj uj!
tycker inte om att bli gammal...
men det va inte det jag skulle berätta! :P
utan att jag är nog världssämst på att önska mej saker, vet aldrig va jag vill ha och vad man ska säga till folk när dom frågar...
så när syrran frågade va jag ville ha så sa jag som vanligt: vet inte!
vi fortsatte snacka om ditten och datten och plötsligt...
jag vet vad jag vill ha!!!
så nu är det bestämt, nästa vecka ska jag och lillfesen gå på zoo i danmark! :D
hehe!
så sjukt barnsligt men oj oj oj va kul det ska bli!
gå runt och kolla på pattedyr som flodsvin, amurtiger och søløve!
sjukt bra tajming att sötnosen lämnade sin kamera här, så många många bilder ska det bli ;)
nästa vecka kommer f.ö bli hur mysig som helst!

mån - fylla år!
tis - zoo i köpendanmark!
ons - mamma kommer!
tors- älskling kommer!
fre - baka baka massa kaka!
lör - kalasa lite på dagen, festa lite på kvällen!





bjuder på lite bilder för nu måste jag börja göra mej i ordning för jobb...








Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahaha vill du gå på zoo??? e det 5 eller 25 du blir? ;-) Bara skojar... hmm har nog aldrig vatt på ett riktigt zoo jag så jag får väl önska mig det när jag fyller 30 då hahaha.

2009-05-19 @ 11:10:55
URL: http://vafannuda.blogspot.com
Postat av: sofie

du! passa dej, gamling!!

djur blir man aldrig för gammal för!!

2009-05-19 @ 13:56:57
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hörru, du får maila mig ändå,, jag har ju inte din mail :) [email protected]

2009-05-19 @ 17:57:57
URL: http://yozefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0