wiie! äntligen torsdag!!

    2009-02-26 / 09:10:30 Publicerat i Allmänt  


oops...hann inte blogga igår...
jag gick upp klockan sju för att ringa farbror doktorn...
va är det för hemskt hittepå egentligen att bara ha telefontid mellan 7.10 och 8.00?!
dumt!
men fick tid iallafall, på tisdag! =)
sen rusa iväg till frisören och efter det va det jobbedax...
va sååå irriterad på jobbet idag...hur svårt kan det va att fatta egentligen??
orkar inte ta hela historien här...men trögare människa än hon jag jobbade med igår får man fan leta efter...

sen drog jag in till stan och mötte lillfesen...
det blev sushi som vanligt! =)





efter det tog vi oss till poul...
syrran bytte sin nosring och jag bytte min i tungan...
jag har gett upp så nu har jag ingen ring i tungan längre utan kör med stav igen...

efter det tog vi bussen till rosengård...
målet var citygross men shit va komplicerat det ska va då...
sen att det regna som fan hjälpte inte heller...
igår va lätt dagens mening: "jävla rosengård!!!"

när det sen va dax att ta sej hem så gick bussen sönder så vi fick snällt hoppa in i nästa och krångla innan vi kom hem...
sen dök jag direkt ner i säng och syrran tog tåget hem...
jag kände mej som en trött gammal gumma...

men nu är jag på g igen!
kan det vara för att älsklingen kommer ikväll? ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha nu en riktigt mysig helg med mycket gull o mys... Det är Du värd!

2009-02-26 @ 17:38:14
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: ninja

ditt jävla as, ja vill också ha sushi ^^

2009-02-27 @ 14:50:59
Postat av: Åsa

Åhhh sushi!! Du måste prova sushin på min kusins sushirestaurang Sushido.. Den e bäst! ;)

2009-02-27 @ 22:54:54
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0