söndagkväll...

    2009-02-22 / 22:27:40 Publicerat i Allmänt  


behöver jag ens nämna att jag är trött som en lus?
haha!

fick traska till jobbet i snö och slask...
ingen humörhöjare direkt...



jag fick dricka massa pepsi max för att ens se lite vaken ut...gick väl sådär....

  

va inte alls motiverad...
men dagen gick helt okej ändå! =)




efter jobbet stack jag hem till finnjäveln och myste med djuren! =)

vovven sjöng...



och katten drack kaffe...



och keeeelade! =)



gullegris!!





imorgon står det städ och tvätt på schemat...
sen på tisdag jobbar jag kväll...
på onsdag ska jag klippa mej, jobba, sen kommer lillfesen!! =)
på torsdag kommer älsklingen och det blir myyys resten av helgen...
känner på mej att det kommer bli en bra vecka! :D




Kommentarer
Postat av: Caroline

It will be a good week!!! Sen den 6:e ska jag FAN bli packad!! Hehe eller ja, åtminstone försöka hihihi! Puss

2009-02-22 @ 22:35:50
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: sofie

hehe! säger tjejen som bara smuttar på en cider så en stackars yngling blir lullig på vin helt själv ;)

2009-02-22 @ 22:37:14
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0