mer zombie än människa

    2009-02-08 / 05:20:04 Publicerat i Allmänt  


det va ett tag sen men nu kom det igen...
en sån natt...
en sån natt när det bara inte går att sova, hur man än försöker...
så  inatt sov jag mellan ett och tre...
yaaay!
sen jobba 7.15-18.45 på det...
naaajs! ;)






när det började bli lite långtråkigt att bara ligga så kollade jag igenom telefonen, grundligt!
det brukar funka och jag somnar med telefonen i handen...
men icke denna gången...
hittade dock ett rätt roligt sms jag skickade till caroline i veckan...
mitt försvar är att jag ibland ser saker fastän ingen annan gör det plus att jag va sjuuukt trött och kanske hade en white russian innanför västen ;)

"min rislampa i taket i sovrummet ser mer ut som ett stort flygande ludd med svart mjuk cape å vit fez å gapande mun som säger oo-ooo i slowmotion med mörk stämma...å i palmen sitter en grön trasdocka utan namn...jisses"





är jag heeelt galen eller ligger det lite lite sanning i det?
hmm....

som för nåt år sen när jag vakna och öppnade ögonen och stirrade direkt in i ett stenansikte...
jag sov på soffan i över en vecka för jag vågade inte "väcka honom"
visste ju inte om han va elak eller snäll...






Kommentarer
Postat av: susanne

vad sägs om sömn tabletter ?:O

2009-02-08 @ 16:14:19
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha du e precis som jag där... kan jag inte sova tar jag upp mobilen o går igenom den lite så brukar jag kunna somna efter ett tag... men ja-aaa gud som jag garvade när jag fick det sms:et LOL. Och det stämmer lite grand nu när jag ser det :P Munnen som säger ooooo haha. Och stenansiktet är ju klockrent!!! =D

2009-02-08 @ 19:57:16
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0